Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Go down

Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by mhorpheus on Kedd Jún. 11, 2013 10:09 am

Sziasztok!

Újabb fejlesztések lesznek bevezetve, aminek a pontos időpontját ugyan nem közölték, de elöljáróban némi információ morzsát azért kaptunk:
A magas szinten lévő játékosok sok új kihívásra számíthatnak ebben a tündérmesés világban: új és nagyon erős ellenségek, mágikus nyersanyagok és exkluzív jutalmak, melyeket máshogy nem lehet megszerezni!
Az új kalandokkal természetesen lehet majd kereskedni, de a minimum szint még nincs hozzájuk meghatározva. Erről bővebb információt a közeljövőben kapunk majd.
Nem árt észben tartani, hogy a kifejezések (tündérmesés kaland, stb...) még béta fázisban vannak, lehet hogy a végső bevezetésnél eltérő nevekkel találkozunk majd.


Első körben 5 új kaland kerül bevezetésre.
Az első kalandot a felfedező találhatja meg (long adv. search), vagy megvehetjük majd a boltban is.
Ha ezt a kalandot teljesítettük, és szerencsések vagyunk akkor ajándékba megkapjuk a következő kalandot amivel folytatódik a történet is. (a "pontos" szerencsefaktor még nincs eldöntve, gondolom itt arra gondoltak, hogy mekkora lesz az esély h megkapjuk a köv. kalandot)
Az 5 új kaland 2 részre lesz bontva és mindkét "útnak" saját befejezése és eltérő jutalma lesz majd.




Az új küldetések új ellenségeket is hoznak. Lesznek itt unikornisok, kecskék (meg ahogy néztem még a firefox is az ellenségünk lesz Very Happy)




Az ellenségek mellett még a nyersanyagokban is lesznek újdonságok. Ezek az új tételek is árulhatók lesznek, tehát a cserebere kibővül.

Varázs bab
Ahhoz hogy ilyet szerezzünk az új kalandokat kell végigvinnünk, emellett természetesen kereskedni is lehet majd vele, illetve vásárolni belőle a boltban egy speciális kategória alatt.
Varázs babpalánta
Ez már egy értékesebb nyersanyag lesz. A babhoz hasonlóan ezzel is lehet majd kereskedni és vásárolni is lehet majd egy speciális kategória alatt a boltban. Ezt a nyersit előállítani is tudjuk majd hála a babnak, ehhez pedig egy teljesen új épület áll majd a rendelkezésünkre: A Tündérmesés Kastély

  1. Tündérmesés Kastély(max: 1)
    Ez egy speciális dekorációs épület, amit 5-ös szintig lehet fejleszteni. Amikor az épület elérte az ötös szintet akkor dekorációs épületből átváltozik termelő épületté, méghozzá a varázsbabból elkezd varázs babpalántákat gyártani. (az arányokról nem esett még szó, de lenne egy tippem, hogy 2000000 babból gyárt majd 1 palántát :p )





  2. Pompás rezidencia(max: nincs limit)
    Ez lényegében a meglévő nobel residence nagytestvére lesz. Az hogy pontosan mennyi settlres fér majd be nem került említésre, de megjegyzem örülnék ha olyan 100-150 körül lenne ez az érték, mert ránézésre sok helyet fog elvenni...





  3. Az arany-torony(max: 3)
    Ez az épület nyers búzából fog előállítani arany tömböket.





Kapunk egy pár egyéb újdonságot is:

Új generális(max: 2)
A szállásmester generális a logisztika mestere. Habár támadás nem tud vezetni, de azt tudja hogyan lehet nagy tömegeket hatékonyan mozgatni. Egyszerre 500 katonai egységet képes irányítani, és rövidebb idő alatt mint a kocsmabéli generálisok többsége (gondolom akkor ő is 15 perc alatt fog közlekedni)
Plusz 5 épülethely(max: 3)
Mágikus babpalántáért lehetőségünk lesz plusz 5 épülethelyet vásárolni. Ettől a szigetek gyorsabb fejlődését várják a fejlesztők, én azt mondom majd meglátjuk...
Homoki buff(max: nincs limitálva)
Ezt a buffot a boltban lehet majd kapni (nem írták h kereskedni lehet-e majd vele, de sztem igen), és a sziget sötétsége borítását végi majd. (de hogy ennek mi értelme, azt ne kérdezzétek)

Kapunk majd egy szabó emberkét aki ad majd nekünk sok sok feladatot és ezáltal kalauzol majd át minket az első tündérmesés kalandunkon. Ha minden igaz szépen elmagyaráz majd nekünk mindent amit tudnunk kell, illetve lesz majd egy új segítség ablak, ami az épületek funkcióit hivatott bemutatni nagy pontossággal.

Az újítások több részletben lesznek bevezetve. Minden egyes részlet hoz majd új kalandokat, ellenségeket épületeket és egyebeket.

Fontos!!

Kiemelték a fejlesztők több helyen is, hogy ezek még csak tervek, így a végsőg bevezetésnél lehetnek eltérések. Smile
Lehet kommentálni, ha valami rosszul vagy félre fordítottam szóljatok.
Üdv,
Mhorph.


A hozzászólást mhorpheus összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Okt. 13, 2013 4:46 pm-kor.
avatar
mhorpheus
Admin

Posts : 50
Join date : 2013. May. 08.

http://huss-tso-guild.userboard.net

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by Epera on Kedd Jún. 11, 2013 3:25 pm

köszi, hogy megcsináltad, most akartam nekiülni, de így azt hiszem ezt így kihagyom Very Happy

_________________
==== Epera ====
avatar
Epera
Tag

Posts : 63
Join date : 2013. May. 10.
Age : 22

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by mhorpheus on Kedd Jún. 11, 2013 3:51 pm

Reméltem, hogy meg tudlak előzni Very Happy
avatar
mhorpheus
Admin

Posts : 50
Join date : 2013. May. 08.

http://huss-tso-guild.userboard.net

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by hunor on Kedd Jún. 11, 2013 4:12 pm

nagyon köszönöm remek!!

hunor
Tag

Posts : 2
Join date : 2013. May. 15.

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by dudva82 on Szer. Jún. 12, 2013 2:43 pm

hali,koszi remek dolgok lesznek. es majd  eldoll hogy hogy is fog mukodni az egesz jatek. Smile
avatar
dudva82
Tag

Posts : 9
Join date : 2013. May. 14.

Vissza az elejére Go down

További infók az ujdonságokról

Témanyitás by mhorpheus on Szer. Jún. 19, 2013 7:49 pm

Sziasztok!

A tesztkörnyezetben már lehetőség van az újjítások kipróbálására, így egy kevés extra infót tudok nektek adni.

Az árakról az alábbi kép tanúskodik:


persze lehet ezek csak bevezető árak de akkor is érdemes készülni Smile

Az új residence-el kapcsolatban is bejött a tippem, brutális nagy helyet foglal, amit az alábbi kép sztem híven tükröz:

ráadásul lassan is épület fel, de legalább 140 ember belefér. Ezért a szép értékért viszont nem lehet fejleszteni:



Az arany torony sem kicsi:(és persze ezt is csigák építik)



És sajnos a termelési ajánlatokra vonatkozó sejtésem is igazolódni látszik:



Úgyhogy ha valaki ebből akart meggazdagodni annak rossz hírem van.
Elvileg 3-at lehet maximum venni ilyenből, de még mind a 3 sem tudna ellátni egy lvl1-es coinage-t sztem. Smile 
Szóval ez is ilyen nesze semmi örülj neki téma.

Egyenlőre ennyi ha további tapasztalatok ahogy időm engedi mindig ide írom majd.
avatar
mhorpheus
Admin

Posts : 50
Join date : 2013. May. 08.

http://huss-tso-guild.userboard.net

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by mhorpheus on Szer. Jún. 19, 2013 8:20 pm

Nem hagyott nyugodni az arany torony maximális termelési ereje, így felhúztam mind3at és lőttem egy képet az így kapott brutális gazdasági gőzhengerről Very Happy :



Egyenlőre ugye nem lehet fejleszteni további szintekre, de szerintem ha lehetne se sokat javítana a helyzeten. :p 
Fél nap alatt 42 rúd Very Happy készüljetek úszni fogunk az aranyban!
avatar
mhorpheus
Admin

Posts : 50
Join date : 2013. May. 08.

http://huss-tso-guild.userboard.net

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by Epera on Csüt. Jún. 20, 2013 6:26 am

Very Happy köszi a sok infot, jók a képek Smile milyen valószínűséggel kapunk babot? nehéz összeszedni mondjuk 50k-t?

_________________
==== Epera ====
avatar
Epera
Tag

Posts : 63
Join date : 2013. May. 10.
Age : 22

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by mhorpheus on Csüt. Jún. 20, 2013 6:31 am

Arról nem tudok egyenlőre semmit.
A tesztkörnyezetben az a gykorlat hogy kapunk vagy 150K-t aztán csapjuk neki keményen, hogy kijöjjenek a hibák.
Én bízom benne hogy, a bevezetésnél vagy az árak mennek majd lejjebb, vagy a bab-bevétel lesz olyan hogy ne legyenek fent akadások.
Minden esetre én tuti a szállító generálisra gyúrok majd rá első körben mert az 500-as transport limit nagyon adja Smile
avatar
mhorpheus
Admin

Posts : 50
Join date : 2013. May. 08.

http://huss-tso-guild.userboard.net

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by Szalma on Pént. Aug. 16, 2013 8:15 am

Ez tényleg elég király! Smile

Most, hogy végre van wifi itthon, még lesz is időm normálisan foglalkozni megint a kis gazdságommal, és akkor ki tudom majd élvezni minden egyes pillanatát ennek a fejlesztésnek, amint bevezetik.
Örülök, hogy nem hagyják ellaposodni a játékot, igazán dicséretes tőlük Smile

Szalma
Tag

Posts : 11
Join date : 2013. May. 15.
Age : 28
Location : Budapest

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by Epera on Szer. Aug. 21, 2013 8:27 am

ja, csak sajnos a megvalósítás egy kicsit túllőtt a célon... elég lehetetlen megcsinálni egyedül, bár arra mindenképp jó, hogy egy kicsit lehet együtt csinálni az advokat Very Happy másról ez úgysem mondhetó el

_________________
==== Epera ====
avatar
Epera
Tag

Posts : 63
Join date : 2013. May. 10.
Age : 22

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by Szalma on Szomb. Aug. 24, 2013 5:27 am

Tudjuk jól, hogy a fejlesztők elég könnyen eleresztik a fantáziájuk Very Happy
Az meg, szerintem, hogy rákényszerülünk az együtt advolásra, kifejezetten jó ötlet. Legalábbis nekem tetszik Smile

Szalma
Tag

Posts : 11
Join date : 2013. May. 15.
Age : 28
Location : Budapest

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by mhorpheus on Hétf. Aug. 26, 2013 10:41 am

Nekem vegyesek a tapasztalataim, az együtt advozás egyrészt jó ha az ember tud sokat aktívan játszani, de nekem pl pont hátrány mert elég változatos hogy mikor mennyi időm van a game-re.
Van hogy csak belépek hogy a napi bónusz meglegyen van hogy tudok egy kicsit kattintgatni.
Az minden esetre tuti hogy ezt a kalandot nem kezdem el egy ideig Smile
avatar
mhorpheus
Admin

Posts : 50
Join date : 2013. May. 08.

http://huss-tso-guild.userboard.net

Vissza az elejére Go down

Re: Fejlesztési napló (13/06/10) - Tündérmesés kalandok [UPDATED]

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.